Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Annica Sterneling - 25 februari 2007 13:03

Vi är fortfarande kvar i Kimstad och ikäll måste vi åka hem för imorron är det vardag igen. Tråkigt men sant.Idag har vi trimmat hundar, än så länge är det bara två hundar men vi sak hinna me en till idag är det tänkt. Så ska vi äta Mickes hemagjorda goa rotmos till middag, det ser jag fram emot. Han är en hejare på rotmos. Trodde inte att jag skulle vara hungrig mer idag, vi var på Djingis Khan igår kväll och det var så himla gott men man åt ju så magarna stog i alla hörn. Jag var till och med mätt när jag vaknande idag på morgonen. Men gott va det. Innan Djingis Khan var vi på Mörners och tog en öl/cider, det är så himla sällan man går ut så det var kul att sitta och kolla på folk. Carina var verkligen "kusinen från landet", det är inte ofta hon ser så mycket folk samtidigt...fniss.I går på dan var vi på promenad, pulsade runt i snön och hade md matsäck, stekta äggmackor och varm choklad.Va vi äter, va!Nästa vecka får jag bara sova hemma 2 nätter sen jobbar jag resten. Känns inget vidare kul, just nu skulle jag bara vilja vara hemma hos hundarna och pyssla med annat men så fungerar ju inte livet, tyvärr. Tur ändå att jag jobbar som jag gör för hundarna behöver inte vara ensam alls långa stunder.Filmtajm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards