Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Annica Sterneling - 7 februari 2007 19:40

Han är verkligen liten men så SÖT. Han ligger just nu hos sin husse och sover på sängen. Han har till och med ätit fast han visst brukar var pippli med maten och gå runt någon timma och vakta den innan han äter upp den, här åt han på en gång. Zenta ligger på rygg och snarkar strax brevid, han är väl världens snällaste hund min lilla guldklimp. Det här kommer att gå kanonbra...När vi kom ut till Micke och Carina idag hade dom lagat middag, en jättegod karrestek i lergryta, ris, sås och sallad till. Och inte nog med det vi fick hallonpaj och vaniljsås, det var så gott och vi blev så mätta. Snacka om service, bara komma och sätta sig vid dukat bord och sen bara gå därifrån med magarna i fyra hörn.Susanne kom med Svennis till Carina och Micke. Usch, jag tyckte så synd om henne hon var så ledsen.Alla hundarna funkade med Svennis, det känns så himla bra, jag är så lycklig.Tänk vad min lilla Ellen hade tyckt om Svennis, han är en riktig "Ellenhund".Innan idag har Zenta och jag varit i skogen på promenad, vi fick med oss Kjell och Fia men det blev allt annat än en lugn, skön skogspromenad. Fia hängde i Zenatas öron, hon bara älskar hans öron och Kjell tjatade hela tiden på henne. Hon vet i alla fall vad hon heter vid det här laget...Sen har jag varit på Vårdcentralen idag, jag går runt med en blodtrycksmaskin ett dygn som tar mitt tryck var 20:e minut. Tur att det bara är ett dygn, undrar bara om jag kommer kunna sova inatt för det känns ju lite när den pumpar upp.Åhhh jag längtar så efter att sitta med min hemsida, idag har tiden bara sprungit iväg, kanske en stund imorron efter morgonpromenaden med mina 2 hundar.Nu sover alla mina tre pojkar i sängen, alla utom Svennis snarkar. Jag ska gå och se OC.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards