Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Annica Sterneling - 14 februari 2007 22:42

Åhh vilken dag...vilken "underbar" dag...Först rymde Zenta, han bara stängde av öronen och stack fast han höll sig så jag såg han i alla fall men han var spak när han äntligen kom tillbaka, han har aldrig gått så fint i koppel som han gjorde resten av promenaden.Så kom vi hem då rymde den lille tasmanska jäveln, för han är verkligen det, en liten ligist. Nu börjar han väl känna sig hemma. Han rymde ordentligt, höll på att bli överkörd men en snäll tjej som säkert hörde paniken i min röst när jag ropade SVENNIS !!!!! började oxå ropa på honom så hon fångade honom. Jag blev så rädd att jag var illamående. Bilarna är så stora mot honom och han springer som en iller. Han fastnade i bilen me, vi hade varit en snabbis inne på ICA och när vi kom ut och han fick se mig blev han så glad och pressa sig mellan framsätet och sidan, där satt han och pep.I kväll när vi satt och titta på tv:n och jag skulle ta mina glasögon fick jag glaset i handen och bågen hade gått av. Som tur är har jag ett par till men på dom är det en ganska stor repa den fattades en grej vid näsan men det får jag gå in med imorron, dom fixar nog det medans jag väntar. Det är väl dags att skaffa nya glasögon.I morron ska jag gå och fixa håret oxå, det ska bli så skönt. Jag ska inte klippa mycket men jag ska färga och slinga det, och även om ingen annan ser så kommer jag att känna skillnad. Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag...jag fick ett jättegulligt kort av Leffan, jag älskar att få hans gulliga kort, han skriver så fint.Det får nog bli allt för idag.

Av Annica Sterneling - 14 februari 2007 08:34

Var och hämtade min älskade Ellen igår, sköt väl ifrån mig känslorna men när jag fick urnan brast det. Tur att jag har min Leif.Jag jobbar nu men vi åkte hem till mig för att käka frukost och promenera lite med hundarna. Blä, skulle bara vilja dra täcket över huvudet och slippa vara social mot någon idag men så fungerar inte livet.Skulle sätta upp en rullgardin på kontoret hos A igår men den var sönder och det fattades saker till den. Det är då man säger, jävla IKEA.Trots min deppighet idag önskar jag alla en bra Alla Hjärtans Dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards