Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Annica Sterneling - 4 maj 2007 07:58

Det är inte klokt va tiden ramlar på, man hinner knappt me. Som vanligt önskar jag att dygnet kunde ha lite flera timmar, vissa dagar svissar det bara till och sen är det kväll. Igår var en sån dag, man kan väl säga att det var ganska  fullt schema hela dan.

Har varit hos Micke och Carina över förra helgen och Valborg...dom tröttnar snart på mig/oss, har aldrig vett att åka hem men jag trivs så himla bra hos och med dom och vovvarna, så det var riktigt sorgligt när dom till och med fick köra hem mig i onsdags.

Micke och jag har målat deras badtunnealtan och det blev såååååå fint, det är kul att göra lite nytta. Carina har (snott delvis) kommit på en häftig grej som vi ska kalla HALVPENSIONEN. Vi var på loppis och köpte en gammal pinnstol som Micke sågade isär åt oss. Jag målade båda halvorna blanksvarta sen har Carina målat en rosa soenknoppsranka på kanten längst upp. I ROSA förstås ! På den ska vi ha en svart kruka med en rosenknopp på och sen en växt i den. hela arangemanget ska sitta på en vägg. Det blev så himla snyggt !

Jag ska ta kort och visa när Leffan hunnit sätta på lite upphängningsmojäng på den och jag planterat en blomma och fått upp den på väggen. Sen kan man beställa av oss om man tyckte om den.

Idag är jag seg...ska masa mig ut med doggisarna...ska jobba i em/natt...få se om det blir något vettigt gjort mellan promenaden och jobbet...känns inte så just nu i alla fall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards