Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Annica Sterneling - 29 maj 2007 15:56

Först en liten bild från i lördags där Leffan har somnat i solen, man blir trött av att vara ute med jobbarkompisar. Men dom hade haft det bra och det är ju huvudsaken.

Sen en bild från dagen idag, släpade med Carina till min frissa  Mirelle, där tillbringade vi 2 ½ timma. Carina färgade, gjorde slingor och klippte sig. Jag fick luggen klippt. 

Visst blev hon kanonsnygg !!

Det är verkligen skillnad att gå till frissan och fixa håret och skönt, man behöver bli ompysslad ibland.

Jag hann med att springa runt och shoppa en sväng oxå förstås.

När vi kom hem till Kimstad hade grabbarna maten färdig, vi fick pizza och som det kändes idag var det den godaste pizza jag någonsin ätit.

Tack Micke ! Där försvann mitt löfte att INTE åka till Kimstad och ÄTA. Ja ja va är väl livet utan vänner och god mat.

Leffan är sjukskriven till 10 juni, han har varit hos doktorn idag, han har tennisarm och ska gå till sjukgimnastik. Han får väl en skena till armen.

Nu ska jag fjäska för Carina så jag kan få spela ett kul spel som jag prövat en annan gång. Får jag det blir dom inte av me oss på en stund till.

Ha det bra så språkas vi en annan gång...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards