Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Annica Sterneling - 25 maj 2007 09:28

Skulle ha jobbat i kväll men jag kollade med en vikarie och hon ville jobba så jag är ledig. Det är skönt och det bästa av allt är att jag ä'r "hemma" i Kimstad. Kom hit igår, vi firade Leffans och min 5-åriga bröllopsdag med jordgubbstårta här igår. Jag är inte jätteförtjust i tårta men jordgubbstårta  är ju smaskigt.

Tanken är att jag ska måla altangolvet idag men jag får vänta på att Micke och Carina kommer hem, dom är i stan på lite ärenden. Det står nämnligen massa grejer på altan och jag behöver hjälp att plocka bort det.

I går efter jobbet tog vovvarna och jag me kaffe och macka och begav oss ut på promenad. Det var meningen att jag skulle lägga ett spår med Zenta men Kjell och Fia slöt oxå upp på promenaden så hundarna fick bara vara hundar och busa. Vi plockade konvaljer och njöt i solen.

Nu ska jag borsta tanden och sen rasta vovvar, jag har ju ett gäng omkring mig... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards