Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Annica Sterneling - 8 maj 2007 10:49

...vovvarna och jag. Dom har varit med mig på jobbet i natt och efter att jag slutade 9.30 idag tog vi me mackor och kaffe på långpromenad i Tinnerskogarna. Dom har lovat regn idag men vi klarade oss, solen sken och det var så där lagom varmt. Innan vi gav oss iväg på promenaden la jag ett spår till Zentis, det gick så där bra men vi har inte spårat på länge så jag får skylla det på mig.

Tänk så skönt det är med ensamheten ibland, bara strosa runt med hundarna och tankarna bara rullar i huvudet...man skulle ta tillvara på såna där tillfällen lite oftare.

Har bara så förbaskat ont i axlar, nacke och rygg...har sagt så många gånger att jag ska kontakta vårdcentralen men så blir det inte av. Skyller på att jag inte har tid att sitta på vårdcentralen, tar det nästa vecka...

Ikväll ska jag åka "hem" till Kimstad, jag och doggisarna ska stanna ett par dagar för jag är ledig och vi har lite hundjobb på G. Ska klippa klor och pälsar. Ska få träffa ett syskon till Buddha ikväll och så är 11 månadet gamla Rico hos Micke och Carina. Så nu ska jag packa min nyinskaffade väska på hjul med tillhörande beaty box för att sedan göra mig "vacker" till hemfärden...

Tjao amigo ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards