Alla inlägg den 12 maj 2007

Av Annica Sterneling - 12 maj 2007 17:14

Så här kom han hem från tvättstugan i dag...han kom på att han skulle tvätta sina byxor och tröja när vi ändå hade tvättstugan och det är ju jobbigt att gå två gånger, eller hur ?

Man tager vad man haver, som Kajsa Varg sa...

Ikväll gäller det...tar The Ark hem eurovesionslagerfestivalen ikväll ?

Om dom kommer bland dom tio bästa ska jag få 1000:- av leffan och kommer dom efter tionde plats är det jag som får slänga fram slantarna. Igår lovade han att OM dom kommer etta ska ha lära sig dansa som Ola Salo OCH så ska vi flytta till tvåan som vi tittade på i Kimstad i tisdags. Jag kunde tänka mig mer att flytta dit än han. Så nu hoppas jag ännu mera att dom vinner.

Jobbar till i morron bitti, har funderingar på att åka på lite samträning men vädret får bestämma lite. Hoppas hoppas att resten av "familjen" oxå vill följa me annars träffar jag dom inte förrän på ONSADAG !!

Hur sak det gå.....tur att det finns telefon i alla fall.

Hopp i dusch är det som gäller nu.

Måste bara få säga...blir så trött på människor som skriver konstiga saker...jag syftar på kommentaren iföregående blogging...kan man inte skrivat något vettigt kan man ge fan i att skriva något alls...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards