Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Annica Sterneling - 9 maj 2007 17:48

Det är underbart att vara här i Kimstda bland vänner och HUNDAR...

Igår var det 8 vovvar runt oss, 7 killar och Buddhas lillasyster Fanny. Carina och jag klippte det lilla charmtrollet. Hon var så fin fram till att hon lekt med all pojkarna efter att hon hamnat i vatten. Fattar ni var lerig hon blev...men en smutsig hund är en lycklig hund.

Idag har vi badat Ricco, badat och klippt Rozzo, klippt lilla buddha. Jag har klippt klorna på 4 vovvar, nu har vi bara klippning på Ricco och Drutten kvar. Måste bara säga det, vi följde Tessans råd och planterade in Valium i väggarna...Buddha låg som en ängel när vi klippte honom. Men det är inte lätta klippa babysar, den pälsen är så lätt och flygig men det är kul att klipppa vovvar överhuvudtaget.

På dan en sväng idag har Carina och jag varit inne i Norrköping på lite shoppingrunda. Micke har varit med en kompis idag och grejat med en båt och Leffan har jobbat men han kom hit efter jobbet. SÅ nu är familjen samlad igen.

Micke och jag ska ha lite dataskola senare...nu ska vi dricka kaffe och lite bullar som jag bakade här om dagen..hej  hej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards