Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Annica Sterneling - 16 maj 2007 09:35

Mina grönsaker och en liten ram som jag målat.

Av Annica Sterneling - 16 maj 2007 09:17

Det började igår med att han hosta så han klöktes och det har hållt på hela natten, så fort han rör på sig eller anstränger sig. Har varit på Djursjukhuset idag och dom konstaterade kennelhosta. Inget man behandlar, det kan hålla i i tre veckor. Han ska hålla sig lugn...hmmm lätt när man heter Zenta, va ? Jag var rädd att han hade fått en pinne eller något i halsen för han låg och tugga på småpinnar igår, tur att det inte va det.

Igår var "mamma och pappa" här på frukost (men som vanligt åt som nästan ingenting, dom gillar nog i´nte min mat...), sen var vi iväg på Viking tatto för att kolla en tatuering till Micke. Den var så snygg den som han tänkt sig. Hoppas nu att han "vågar" göra den till hösten...men man kan ju alltid skylla på att pengarna inte räcker...blink, b link !

Tack snälla Carina för blommorna, du skämmer bort mig totalt. Jag planterade ut dom igår och set blev sååååå fint. Tänk att få ha såna vänner som ni, det kommer verkligen från hjärtat, ni är bäst !

Ja just det jag har börjat måla på grejer, köpte lite loppis saker för en femma styck som jag målat om. Så Anna-Carin nu ska jag gå och ta ett kort så du får se va jag menar. Sen ska jag ta Zenta på en kort promenad och sen Svennis på en skogspromenad. By by !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards