Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Annica Sterneling - 17 maj 2007 21:35

Jaha så sitter man här framför  datorn igen...idag är ingen bra dag. Kan kanske säga som så, att man mår som man förtjänar. Har lite ångest men men den släpper väl med tiden.

Hade grill och badkväll med Micke och Carina igår, det är underbart att bada och vi har sån tur att vi ska bada på lördagkväll oxå. Har man aldrig badat tunna så kan jag varmt rekomendera det. Det är balsam för kroppen och själen me för den delen. Man känner sig avslappnad efteråt.

Tyvätt fick vi åka hem tidigt idag för jag började jobba klockan två men så är det här i livet.

Jag längtar hem...ja inte till Grengatan nu utan hem till Småland, ibland kommer det såna tjing eller vad man ska kalla det. Det är jättelänge sen jag var hemma...ska nog ta mig i kragen och fara hemåt alldeles snart.

Detta är inte sant...pappa ringde nu när jag sitter här och skriver...snacka om tankeöverföring. Nu längtar jag ju ännu mera hem..snyft.

Nu komjag av mig med skriveriet så jag lägger av...gonatt !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards