Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Annica Sterneling - 28 maj 2007 16:21

...men va gör väl det. Carina är på väg in och ja hon har väl bihanget me oxå, det får väl gå för den här gången.

Kolla golvet som jag målade hos Micke och Carina i lördags, snacka om skillnad. Leffan sa att jag höll på i ca 4 timmar med altangolvet, det fattar inte jag, för tiden bara rann iväg. Det va skitkul...satt faktiskt och funderade över om det skulle vara något för mig att kanske omskola mig. Har kanske fått tomtar på loftet, eller i alla fall fler än vanligt men ska nog kolla upp saken.

Åkte till Kimstad i torsdags och kom hem sent i lördagskväll, har som vanligt haft underbara dagar. Träffade bland annat Svennis före detta matte, Susanne. Det är en sak jag haft lite ont i magen över men det var ju onödigt, det gick kanon. Han blev när hon kom, så jag tänkte ge dom lite egen tid men då sprang Svennis efter mamma så fort som små benen bar honom. Vi kom övverens om att Susanne här efter är Svennis mormor, det tycker jag låter kanon. Hur dumt den än låter så har jag varit lite rädd att Susanne skulle vilja ha tillbaka honom, jag älskar ju honom över allt annat så jag fattar ju hur svårt det måste varit att lämna bort honom, men hon sa så fina ord och nu är jag totalt lugn.

Har varit på vårdcentralen idag hos diabetessköterskan, allt var bra förutom att jag gått upp 2 kilo...men det är INTE mitt fel, det är Carinas. Man kan inte vara i KImstad utan att hon proppar i en en massa gott och man kan ju absolut inte vara oartig och tacka nej.

Så nu blir det inget mera Kimstad...tråkigt men sant !

Åhh pappa ringde idag igen, jag blir så himla glad. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards