Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Klockan är mitt i natten...

Av Annica Sterneling - 11 oktober 2009 02:58

.... och jag kan inte sova och JAG FYLLER ÅR IDAG !

Diskuterade det härom veckan... hur gammal blir jag ? Ja, si så där... 43, va ?

Snacka om att ha dålig koll på sej själv, jag fyller 41 idag så där fick jag 2 år till godo. Ha, ha, ha...

Spelar ingen roll vad man fyller, man är så gammal som man känner sej tycker jag.

Ikväll fick vi oväntat besök, jag satt på vardagsrummsbordet iklädd en handuk om håret och en handuk om kroppen och kollade på tävlingsdans, Leffan var på väg in i duschen... så är det någon som pratar i hallen och där står Micke och Carina med en blomma till mej...

  

Kolla va fin och kolla vilken fin kruka ! Dom hade med sej fikabröd och jag hade gjort en tårta i fall att det skulle komma någon så det blev kalas.


Annars blev den här helgen inte riktigt som jag hade tänkt mej. Vi skulle ju åkt till Jönköping och hälsat på Jessi och Rickard men i går natt fick Leffan köra in mej till akute för dom där förbannade gallgångarna !!! Tänk om dom kunnat tagit bort dom på en gång... så idag har jag varit ganska avslagen och sovit en hel del så det är troligtvis därför jag sitter här nu.

Har varit ute på Adlibris och beställt mej några böcker, bland annat en med Mia Törnblom, en självbiografi om hennes liv med missbruk och kriminalitet. Det trodde jag inte om henne... ska bli intressant att läsa.


i förrgår var Leffan och jag inne på en affär som jag tror heter Chrianne, den prylaffär sm numera ligger i Tannefors och SATAN I GATAN vad med prylar. Jag var ju rent salig när jag gick där inne. Köpte bland annat dom två långa trollen som står framför blomman jag fick av Micke och Carina, lite suddigt men man ser lite i allfall. Så köpte vi denna ljuslykta...

  

Dom hade med alla olika sorters färger, jag är ju svag för rosa så det blev den färgen. I verkligheten så är det otroligt vackert när ljuset speglar sej i vattnet och dekorationen gnistrar. Verkligen effektfullt och dom fanns i olika storlekar... t o m så stora som stog på golvet. Det var inte sista gången jag handlade där inne...



  

Här ligger min farliga svarta panter och spejar. Jag älskar min kisse massor... kan fortfarande känna att det inte är sant att JAG har en katt !!  Är så lycklig...

    

... även över den här gubben "Trötter", men det är inte så konstigt. Han har tagit hand om mej inatt ocg servat med idag. Han har rätt att vara trött.

  

Så Svempa som alltid blir trött och dålig när mamma är det. Det är SÅÅÅÅÅÅÅ synd om honom...

Zenta blev det ingen bild på idag men han finns alltid mej varmt i hjärtat. ALLTID !


Ska väl försöka sova en stund... det är jobbdags imorron men jag börjar inte förrän 16.00 och sen går jouren så det är ganska lungt, har ju hela dagen på mej att vakna till.


Ha det så bra och var rädda om er...


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards