Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Annica Sterneling - 11 mars 2007 15:40

Vaknade kl 04,30 idag alldeles klarvaken och kunde inte somna om, jag gick upp och kollade på en dvd som var bra i början men slutade alldeles tamt. Ja, men nu har jag sett den. Gick och la mig vid 07,30 igen och blev sen väck med frukost på sängen (jag är fruktansvärt bortskämd) och dagens viktigaste samtal med Carina & Micke.Efter en skogspromenad med vovvarna for vi iväg och handlade lite nya blommor och en lamineringsmaskin på Jula. Har velat ha en så länge nu.När vi kom hem har jag nu bakat bullar, bakat en mjuk pepparkaka, lagat och ätit middag plus att vi har tvättstugan oxå och klockan är inte fyra än. Tänk va man hinner med vissa dagar?Jag har planer att börja måla om lite krukor och pedistaler idag också men det är ju en rolig sak så det ska väl gå som en dans. Tyvärr har jag ett tråkigt arbete framför mig, eftersom vi tvättar och det var ganska mycket tvätt kommer det att bli en strykhög oxå men det är ju ingen som direkt kommer och tar det jobbet ifrån mig så det kan man kanske sparar till en annan dag. Skulle vilja åka och ta en fika i Kimstad, det är ju flera timmar sen vi sågs nu...börjar få abstinens av längtan efter familjen.Blev så fruktansvär ledsen igår...jag tar inga namn för då blir jag väl anmäld för förtal oxå. Fick i alla fall veta att någon tagit illa upp att jag satt ut foton på denne någon på min hemsida. I min naiva värld var jag stolt och ville visa upp min vänner och bekanta, tänk så fel man kan göra va...men, men man lär av sina misstag heter det ju och det var snabbt ordnat att plocka bort denne någon från hemsidan.Nu väntar tvättis. Tjao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards