Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Annica Sterneling - 8 mars 2007 17:23

Ja, det går det med.Idag har Leffan och Micke kört ett par kompisar till Micke och Carina till Arlanda flygplats, dom ska till Thailand och fira sina födelsedagar. Man är ju inte ett dugg avundsjuk i alla fall... Carina och jag var hemma med hundarna, haft en mysig förmiddag med lite knep & knåp till varandra. Lite kul sätt att lära känna varandra bättre på faktiskt.När grabbarna kommit hem käka vi lite middag sen var det dags för oss att packa ihop och köra mot stora staden och lämna lillbuddha, snyft...snyft och alla andra kompisar oxå förstås. Det blev så mycket när vi skulle åka så jag glömde säga hej då till alla vovvarna och framför allt till lilla Drutt, han är en riktig guldklimp. Han har sovit på mina ben två nätter i rad så det kommer jag sakna nu.Jag ska laga lite mat till mitt jobb nu, han är nog lite hungrig. Han ska få köttbullar till middag i kväll, jag har ju som sagt redan ätit så det får bli en kopp the till kvällen och ett par mackor som jag hann få med mig när jag mellanlandade på Grengatan.Hörs snart igen !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards