Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Annica Sterneling - 10 mars 2007 15:42

Jag har jobbat inatt med A och det har varit trevligt. Idag på morgonen kom Leffan och hundarna och hämtade mig. Vi tog en skön skogspromenad med köttbullejakt. Testade med ett mini uppletande för Svennis, vi gjorde det två gånger och det gick jättebra så det får vi öva på. Zenta är kanonduktig på köttbullespår, han jobbar som sjutton. Vad gör man inte för kötbullar...Ikväll är det melodifestivalen som gäller (fast att Magnus inte är med...), vi ska äta lite gott och dricka lite vin till entrecon. I eftermiddag har jag städat lite och plockat, det är ganska skönt att bara vara hemma och inget planerat förrän på måndag klockan 15.00 !!Har gjort slingor på Leffan oxå, just nu är han i duschen, ska bli spännande och se hur det blev den här gången.Har en Svennis framför tangentbordet så det är lite bökigt att skriva så alla stavfel är hans fel idag...Zenta ligger på sängen bakomm mig.Lyssnar på en skiva jag fått av Micke, han har samlat Arvingarna och Barbados på samma Mp 3 skiva. Snacka om att jag haft en nostalgitripp i eftermiddag när jag städade. Har beställt skivor av Micke idag me, men jag hatar att be om saker. Är väl van att klara mig själv... men i alla fall Andreas Johnssons samlingsskiva och Melodifestivalen 2007. Musik är livet !Nu ska jag ta en prommis med doggisarna sen ska jag duscha. Efter det fixa en laxmacka till mig och min man med hovmästarsås, som förrätt och sen börja med köttet.Må bästa låt vinna ikväll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards