Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Annica Sterneling - 7 mars 2007 16:22

Har gått en ensampromenad mes Zentis i eftermiddag, dels för att koppelträna och det är alltid lättare att koppelträna när vi är ensamma och dels för att det är säkert skönt för hundarna då och då att ha ensamtid. Det kanske är att förmämskliga hundarna för dom tänker väl inte så men det känns i alla fall bra för mig att tänka så.Under våran paromenad fick Zenta brunagråa "stövlar" på sig, han blev så fin !Ja ja det är ingen ide att duscha honom för nästa gång vi går ut ser han likadan ut ändå.Känner mig rätt besviken på ett av mina arbetsplatser, det jag har sagt upp mig ifrån. Har fått en känsla att det pratas bakom ryggen, besvikelser att jag sagt upp mig, det kan jag i och för sig förstå. Nu menar jag inte bara för att jag är JAG, fniss fniss...Nä allvarligt, det gick ju så snabbt men ibland dyker möjligheten upp och man måste ta den. Jag har ju inte skrivit på något livstidskontrakt någonstans...och nu när jag fick chansen hos A vill jag inte missa den. Jag tänker ett steg längre oxå, arbetet som finns på Edhaga och Lilla Åby är min chef Lasse oxå chef över och om jobbet tar slut hos A har jag större chans att få in en fot där kanske. Det vore kanon kul, mycket djur & natur men ändå jobba ned samma klientel som idag. Det får tiden utvisa, man får ta ett steg i taget.Har varit hemma i Linköping en sväng idag, medans Micke och Carina var med Rozzo hos vetten var vi hemmma, plockade lite och bytte smutstvätt mot lite rent. Vi fick äran att vara barnvakt åt lillprinsen BUDDHA. Om man bortser från Zenta är han absolut den vackraste lagotton i hela världen och absolut den sötaste valp jag träffat...jag menar allvar...så bedårande.Ikväll sak vi äta våfflor, mums! och nu ska jag gosa med vovvarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards