Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Annica Sterneling - 30 mars 2007 17:56

Mitt sista pass med F. Lite blandade känslor...har nog aldrig varit så besviken på arbetskamrater som jag är nu. Har jobbat med två som jag tycker bra om men det känns inte som det är särskilt ömsesidigt...man slutar väl aldrig att förundras över folk, det är väl ett som är säkert i alla fall.Det är bara att bita ihop och gå vidare...ta det som en erfarenhet...vet ju att det finns andra arbetsplatser som vill ha mej...Var på föreläsning igår kväll om hundarnas härkommst, det var en man som är biolog på US som höll i föredraget. Visst han använde en del ord som vanliga jag inte fattade men han var mycket intressant och rolig, vi fick en hel del hjärtliga skratt.JAAAAA igår fick vi nya bilen och den är så fin och skön att köra. Den kommer vi nog att bli nöjda med.Längtar efter Carina & Micke och HUNDARNA, det är inte samma sak att prata i telefon...PÅ söndag får jag träffa dom, innan det ska jag på samträning och testa Svennis om han kan bli en Klapphund och åka till demensboende och mysa med dom gamla. DET är inget för Zenta, skulle aldrig utsätta honom för det, han är så rädd för sånt han inte är van vid. Svennis däremot älskar ju människor och att gosa i knän.Innan Kimstad ska jag träffa Lotta, en gammal kompis från Eksjö som jag inte träffat på länge, Emelie hennes dotter är oxå me och det ska bli så kul att träffa dom igen. Lotta och jag umgicks dagligen i flera år men kom ifrån varandra genom tråkiga omständigheter men som vi säger, är man riktiga vänner hittar man tillbaka till varandra fast det gått flera år. Emelie var 7 månader när vi började umgås så henne har jag ju varit med och uppfostrat i stort sett.Så fast det är en "tråkig" jobbhelg ser jag verkligen fram emot söndag.Nu är det kaffe på G...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards