Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Annica Sterneling - 20 mars 2007 18:55

www.hundhuset.com och sen kolla in Buddhas sida...han är sååååååå söt. Han, Rozzo, matte och husse har varit här idag efter Pozzans besök på Jägarvallen. Är rädd för att jag inte var så trevligt sällskap idag (fast jag vet inte om jag är det i vanliga fall heller...) i alla fall så mår jag lite halvdant, feber och ont i huvud och hals men jag ville ju inte missa att träffa syster mi och brossan va. Ägoist som man är! Nu fär jag inte träffa dom förrän LÖRDAG!!När dom åkte hem i eftermiddags la jag mig att vila men somnade som en sten, nu fryser jag och nyser. Stackers mej...Har pratat med Kusin/syster idag...vi har hållt ihop hela livet...nästan i allafall. Vi redde ut missförstånden den här gången oxå, det känns bra. Det finns inget värre än att inte reda ut saker och ting. Gå omkring och vara osams är inte min melodi. Vissa saker kan man inte reda ut och då får man komma övverens om att så är det bara, och gå vidare.Jag har läst färdigt min lånade tjocka bok på 585 sidor och det var nog bland dom bästa böcker jag läst. Släckte lampan klockan tolv inatt men tände efter 3 minuter igen för att läsa vidare, men nu är den slut. Får hitta något annat att vila ögonen på...ha ha det finns ingen vacker karl här just nu så jag får väl ta en bok i hyllan.Höres en annan dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards