Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Annica Sterneling - 27 mars 2007 21:23

...visst är det underbart !!Idag har jag plockat lite på baksidan, tagit fram möblerna och dynorna men den riktiga vårstädningen får vi ta lite längre fram, för säkerligen kommer det ett bakslag med snö.Satt en stund med näsan mot solen och det var SÅ skönt.På eftermiddagen var jag och hämtade lilla Buddha en sväng, mitt ena lilla gudbarn för storebror Rozzo var hos doktorn. Var och visdade honom för alla som kom i min väg. Sen kom Rozzo med matte och husse på ett litet besök, vi fick kaffe inne hos Tessan efter en bit mat hos oss. Smågrabbarna busade som bara den och det som en gång var Tessans rabatt blir nog aldrig mera sig likt...men dom hade kul. Det är helt underbart att se vovvarna leka, man kan sitta och titta hur länge som helst, det är ett skådespel. Svennis hängde oxå på och Zenta ställer som alltid upp på att vara lekafarbror till Ackes stora glädje. Han ser mest ut som NEJ INTE EN SÅN TILL. Och man kan verkligen förstå honom för dom busar inte barmhärtigt.Jobbar ikväll med F och det har varit en mycket trevlig afton som nu börjar leda mot sitt slut...Måste bara få ur mig en sak...är så förbannat besviken...varför är människor så elaka?Ska inte dra varför jag är besviken så här, ord kan misstolkas så gräsligt men alla borde verkligen tänka till, jag oxå, hur man behandlar varandra. Tänker ofta på det Janne (han är en handledare jag haft på mitt förra jobb) lärt mig en gång, man kan inte ändra på någon annan människa man kan bara ändra sig själv. Så sant, så sant...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards