Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Annica Sterneling - 15 mars 2007 20:21

Jo fast så är det ju så här års...det skulle visst bli bättre i helgen. Leffan har i alla fall lovat att om det snöar imorron ska han stå naken vid äppelträdet i Kimstad och vi får kasta snöbollar på honom. Lite önskar jag ju att det snöar imorron...Jag har gjort potatissallad och tsasiki idag för vi ska premiärgrilla hos Micke och Carina imorron kväll. Kanon.Vet inte vad det är med mig idag, jag är så himla trött. Jag har sovit som en gris inatt men när jag kom hem och hade varit ute med hundarna idag på morronen gick jag och la mig igen och sov som en stock i två timmar fast det känndes som jag kunde sovit hela dan. Jag är fortfarande trött och har gäspat hela dan. Men lite nytta har jag fått gjort ändå, har sytt gardiner till sovrummet och en liten till badrummet. Men den i badrummet är nog den dyraste gardin jag någonsin har haft, i allafall i badrummet. Sprang in lite snabbt på tygaffären i Ekholmen en dag för att just köpa en liten meter till badrummsgardin. Hittade ett snyggt som passade med färgerna jag har där nu. Expediten klippte av en meter och jag skulle betala. 149:- !!! För EN meter...men det var så dags då när det var klippt och färdigt. Hade hittat ett vårtyg som var nyhet. Jag som brukar köpa tyg på Klädjätten för ca 50 kr /m. Men det blev en fin gardin och jag har lika mycket kvar så jag fick ju som Tessan kom på, tyg till TVÅ gardiner. Då känns det ju lite bättre.Får man sova nu ?Nja klockan är ju snart halv nio så om en timma kanske. Gonatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards