Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Annica Sterneling - 13 mars 2007 17:29

Funderade på att lägga ner både blogg och gästbok efter allt "tjafs" men nej, jag tycker själv att det är så kul så jag ska fortsätta. INGEN ska få vinna över mig på det viset, det är valfritt (som Östersjön) att vara på min hemsida. Stör man sig får man väl helt enkelt skita i att läsa min blogg. Nog talat om det här tråkiga nu det finns så mycket annat kul att skriva om och lägga sin energi på.Idag har jag åter haft en kanondag med mina goda vänner...det började med att jag träffade Tessan efter morgonpromenaden, hon och hundarna följde med in på en fika, vi satt och prata fast jag sprang omkring lite under tide. Bakade lite rosenbullar och kokade soppa.För efter 14,30 kom Carina, Micke, Rozzo, lilla Buddha, Tessan, och Primo hit på lite mat. Micke och Carina hade varit med Rozzo hos vetten och stannade till en stund innan dom begav sig hemåt igen. Men tiden går så snabbt när man har trevligt, alla gick så himla snabbt kändes det som. Så nu är vi ALLDELES ensamma igen. Snyft, snyft.Jag målade färdigt mina krukor och pedistaler igår så idag var det torrt och jag kunde ställa dit sakerna igen, det blev bra tycker jag själv. Blanksvart och gröna växter. Tänk va lite färg kan göra.Nu ska jag ta en promenad med hundarna och sen ska jag nog bara sjunka ner i soffan en stund. See you later...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards