Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Annica Sterneling - 18 mars 2007 21:41

..och TJOHO !! jag ska ha Primobabies och inte att förglömma Acke backe bus imorron medans matte ska gå och göra sig vacker. Har väntat sen i fredags om Tessan skulle fråga men jag tänkte å andra sidan att hon kanske ville träna lillen på att vara ensam men nu är jag glad. Behöver inte fundera mera...

Av Annica Sterneling - 18 mars 2007 08:52

Har ont i halsen och huvudet...haft problem med gallan inatt och spytt..känner mig ganska urlakad med andra ord och så jobbar jag till klockan fem idag. Hade planer på att ta en rejäl skogsrunda och grilla korv emn vädret är inte så inbjudande idag. Vi hoppar nog korven men promenera kan man ju ändå. Har suttit och läst Hundsport och Härliga hund nu på morgonen, det var inte bra, hittade en annons med kläder så nu har jag skickat efter var sin fleesjacka till Leffan och mig och ett vindtätt ställ till mig för promenader. det kan alltid vara bra att ha. För övrigt är det två riktigt trevliga tidningar att bläddra i.Håller på att läsa en bok jag lånat av Carina, den heter "För syndernas skull" och har 585 sidor, man kom direkt in i den, började lite spännande så nu ska jag ta täcket och boken en stund innan jag väcker F.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards