Direktlänk till inlägg 25 mars 2007

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...

Av Annica Sterneling - 25 mars 2007 21:36

...så jävla dålig låt så jag kräks...Leffan & Micke har "matat" mig och Carina med den låten idag, så nu nynnar jag på den inne i huvudet HELA tiden...Åkte till dom igår, satt på soldäck hela eftermiddagen, sen åt vi räkor & rostat bröd och vitt vin. Det var sååååååååååååå gott. Sen badade vi och trot om ni vill men Carina badade längst den här gången men å andra sidan hoppade hon i när det bara var 31 grader och då pallar man ju sitta lite längre. Timmarna bara sprang iväg, hamnade framför tv:n och kollade på komediserien "HJÄLP", den är så himla sjuk men man får skratt ju skratta lite. Eftermiddagen och kvällen var himla trevlig, jag ville inte att den skulle ta slut riktigt men allt har en ände...nja korven har ju två.Idag har det blivit lite film, sen våfflor för det är ju våffeldagen och på det en skön skogspromenad i vårsolen med alla hundarna skuttandes omkring oss. När vi kom hem till Micke och Carina igen satte vi oss på soldäck, pysslade lite med hundarna, läste dagens tidning tills det blev för kallt så vi fick flytta in. OC var i faggorna så det blev lite soffläge en stund innan det var dags att styra kosan mot Linköping.Pratade med brossan Lasse i fredags, jag kännde mig så himla glad, för det första har vi inte pratat på länge och sen hörde jag att han mådde så bra. Han förtjänar att ha lite glädje omkring sig, han har nog haft det lite tufft på sista tiden. När vi pratade berättade han saker som fick mig att bara rysa och tjuta av glädje. Typiskt fruntimmer, va ?Imorron sak jag jobba x-tra på Grengatan 98, det var länge sen jag jobbade där så det känns jätteskoj, fick veta idag att jag ska jobba med Nina, det ser jag fram emot.Sängtajm...gonatt...just idag är jag.....TRÖTT!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards